Jette, 16 oktober 2017

Beste ouders,

Hieronder vindt u de nieuwe tarieven (gefactureerd per trimester) van het middagtoezicht en de avondopvang (de studie) die gehanteerd worden door de gemeente Jette.

MIDDAGTOEZICHT

51,50 EUR

25,50 EUR

38,50 EUR

AVONDOPVANG (STUDIE)*

Verminderd tarief vanaf 3 KINDEREN

31,50 EUR

14,50 EUR

*Voor de avondopvang/studie: U betaalt deze bedragen per trimester, ongeacht hoe vaak uw kind in de studie blijft. Indien uw kind minder dan 5 keer in de studie blijft, hoeft u niet te betalen. Indien uw kind een naschoolse activiteit volgt (met uitzondering van de naschoolse Franse les voor de 3de graad) en nadien nog aansluit in de studie, hoeft u ook niet voor de studie te betalen.

De ochtendopvang (van 7.00 uur tot 8.15 uur) worden georganiseerd door de VNO (in de Leon Theodorstraat) en IBO De Puzzel (in de Leopold I straat). Voor informatie over de kostprijs van de ochtendopvang, kan u rechtstreeks met hen contact opnemen.

Om van het verminderd tarief te kunnen genieten, dient u op de gemeente Jette een attest op te vragen. Dit attest moet u dan binnenbrengen op het secretariaat van de school. Zonder attest kunnen we geen verminderd tarief aanrekenen.

Indien u hierover vragen heeft, kan u steeds contact opnemen met het secretariaat op het nummer 02/423.42.65.

Met vriendelijke groeten,

Het schoolteam